.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه قدس

ايران براي معصومي نژاد وکيل مي گيرد
ايسنا - بيژن نوباوه عضو کميسيون فرهنگي مجلس با اشاره به بازداشت معصومي نژاد خبرنگار صدا و سيما در ايتاليا گفت: اقدامهاي حقوقي براي گرفتن وکيل براي آقاي معصومي نژاد از سوي سفارت ايران در رم انجام شده است.

مرندي به موسوي و کروبي: توبه کنيد
خبرآنلاين - عليرضا مرندي نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اينکه برخي از افراد هنوز هم مي توانند برگردند، از موسوي و کروبي خواست تا توبه کنند.

سفر سران بهائيت به اسرائيل
جوان آنلاين - يک منبع آگاه گفت: برخي از عناصر تشکيلات بهائيت از بعضي استانها در يک ماه گذشته با رفتن به يک کشور واسطه به سرزمينهاي اشغالي (اسرائيل) سفر کرده اند.وي هدف از اين ديدار را دريافت سياستهاي جديد از بيت العدل بيان کرد. از ديگر سو گفته مي شود که يکي از برنامه هاي بهائيان در روزهاي آينده ايجاد آشوب در چهارشنبه سوري است.

فرهاد رهبر: روزه سکوت گرفتم
برنا - فرهاد رهبر رئيس دانشگاه تهران در پاسخ به پرسشهاي خبرنگاران درباره وضعيت انجمن اسلامي و کسري بودجه دانشگاه تهران گفت: چون من روزه سکوت دارم در فرصتي مقتضي قرار است، شما را هم دعوت کرده و آنجا روزه خود را مي شکنم.

تکذيب خبر وخامت حال شريعتمداري
فردا - مسؤولان بيمارستان بقية ا... خبر وخامت حال حسين شريعتمداري مدير مسؤول روزنامه کيهان را تکذيب کردند.مسؤولان اين بيمارستان با اعلام بهبودي حال عمومي حسين شريعتمداري مدير مسؤول روزنامه کيهان و ترخيص وي از بيمارستان خبر يک سايت خبري نزديک به رحيم مشايي را در مورد وخامت حال شريعتمداري تکذيب کردند.

پليس بين الملل در تعقيب مدير شبکه ماهواره اي اپوزسيون
پارسينه - با حکم دادگاهي در شيراز مبني بر فعاليتهاي تروريستي و خرابکارانه شهرام همايون مدير يک شبکه تلويزيوني ماهواره اي اپوزسيون و ابلاغ اين حکم به محاکم قضايي بين المللي و به طور مشخص «اينترپل»( پليس بين الملل) مديران ماهواره يوتل ست پخش اين شبکه را قطع کردند.در سايت رسمي «اينترپل» نيز مشخصات و عکس اين فرد درج شده است و از مراجعان به اين سايت خواسته شده است، هرگونه اطلاعي در اين خصوص دارند در اختيار مقامهاي پليس بين الملل بگذارند.

خصومت آمريکا در قبال ايرانيان
شبکه ايران - مصطفي رحماني سرپرست دفتر حافظ منافع ايران در واشنگتن با اشاره به دلايل واهي آمريکا در بازداشت شهروندان ايراني تصريح کرد: دولت آمريکا در ادامه تشديد سياست خصمانه عليه ايران، حتي اجازه ملاقات با اتباع ايراني را که در زندانهاي اين کشور بازداشت هستند، نمي دهد.

کومله ها هم حامي سبزها شدند
جوان آنلاين - عبدا... مهتدي دبير کل گروهک کومله در سفر به چند کشور اروپايي و ديدار با جمعي از اشرار و خانواده آنها در لندن به مسائل اخير ايران اشاره و حمايت خود را از فتنه سبز اعلام کرد.

زيباکلام: هويت ملي و ايراني ام را از رضاخان دارم
برنا- در برنامه گذشته سياست ايراني وقتي سليمي نمين از زيبا کلام پرسيد که رضا خان چه هويتي به مردم ما داده؟ زيبا کلام گفت: من به شخصه افتخار مي کنم که هويت ملي و ايراني ام را از رضا خان دارم!

مشايي: به هديه تهراني گفتم کار تو عبادي است
عصر ايران - اسفنديار رحيم مشايي رئيس دفتر رئيس جمهور در گفتگو با ويژه نامه نوروزي روزنامه همشهري گفته است: من به نمايشگاه عکس خانم تهراني رفتم. از نظر من معرفت مي داد. روايتي از توحيد بود. همين حرف را هم در پايان به خانم تهراني گفتم. گفتم من فکر نمي کردم شما در اين زمينه هنرمند باشيد. دوم وقت بگذاريد براي اينها و کمتر به سينما بپردازيد. به خانم تهراني گفتم: از نظر من کار تو يک کار عبادي است و واقعاً کمک مي کند به شناخت خدا. مشايي همچنين گفت: من بخشي از اصولگراها را تشکيل مي دهم که محورشان براي رسيدن به ولايت اش، احمدي نژاد است. فرق من با آقاي زاکاني اين است. من مصداق برجسته تبعيت از ولايت را احمدي نژاد مي دانم. من معتقدم فقط ادعاي مقصد کافي نيست بلکه طريقت هم لازم است.

ماندن يا رفتنم به تشخيص مجلس است
مهر - حجة الاسلام علي اکبر محتشمي پور دبيرکل کنفرانس بين المللي حمايت از انتفاضه فلسطين گفت: ماندن يا رفتنم در اين سمت به تشخيص مجلس است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.